Retur og reklamasjon


Noe som ikke fungerer som det skal?

Det skjer fra tid til annen at et produkt ikke virker som det skal eller har gått i stykker, men ta det rolig, vi er her for å hjelpe deg.

Vi har desverre ikke mulighet for å bytte en vare i et annet ulikt produkt om varen har blitt benyttet eller om bytteretten på 14 dager har passert.
Om det er tilfelle vil varen du reklamerer for bli tatt i retur og reparert eller byttet i en tilsvarende identisk vare.


Klikk her for å registrere en retur på Min Side

Hva gjør jeg om jeg angrer på kjøpet mitt eller vil bytte varen?
- Varen er ubrukt, det vil si ikke brukt eller skadet
- Originalemballasjen er uskadd, det vil si brukbar.
- Byttet eller refunderingen skjer innen 14 dager etter kjøpet.

Disse reglene gjelder uten unntak.


Registrer retur/reklamasjonen på Min Side

For å registrere en retur oppretter du en retursøknad på Min Side ved å logge inn med ordrenummer og e-post.
Du fyller så inn nødvendig informasjon og registrerer søknaden. Søknaden vil da bli gått gjennom av vårt returavdeling for godkjenning.

Ved godkjent retur vil du motta nødvendig informasjon på e-post samt returetikett og følgeskjema.

KUNDESERVICE

Vi ønsker å tilby deg markedets beste kundeservice, raske leveranser, enkel retur og prisløfte på alle varer. Er det noe du lurer på, ikke nøl med å ta kontakt med oss. Vi svarer deg innen kort tid på hverdager.

Telefon: 40 00 77 88
E-post: kundeservice@pbstore.no

TRYGT OG ENKELT

Vi ønsker at din handleopplevelse skal være så enkel som mulig.

For å oppnå dette tilbyr vi deg:

Lynrask levering
Enkel retur
Prisløfte
Trygg betaling

SOSIALT


Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å øke brukervennligheten i samsvar med Lov om elektronisk kommunikasjon.
Ved at du fortsetter å bruke PBstore.no, forutsetter vi at du samtykker til dette.